Monday, September 3, 2007

Pantaloni de blogger.


PLM! O intamplare , sa zicem minora , de azi...
Plec frate in oras cu prietenii in speranta ca imi voi drege gatul cu o bere buna si cand ajung in mijlocul orasului.. pla.

Imi scapasem cheia! cand sa ma aplec dupa ea , numa aud un cutremuri sub mine , astia... pe spate.
Cand ii intreb ce bai ai raspund scurt si la obiect: "Ce te-ai spart in craci ma=))" gata erau pe spate, cand sa ma uit , aveam impresia ca sunt in chiloti , gaura in craci de juma de metru frate!
Deci asa ceva nu mi s-a mai intamplat niciodata!
Si va reamintesc ,eram in mijlocul orasului...
Rog prietenii sa ne intoarcem sa ma schimb , zis si facut , in drum spre casa , calee lungaaa ,am si uitat ca "Parca imi bagase un locotenent o grenada in buzunar in timpul celui de`al doilea razboi mondial" si ma duc linistit pe strada..
Vad pe cealalta parte a troutuar lumea incepea sa rada , deja eram disperat , si ma gandesc sa o tau printre blocuri..
Si frate , ma duc eu incet incet si cand dau sa plec cantre casa , printre blocurile de la Dada ies o ciurda de caini de aia nespalalti plm , si apoi dai si lupta!
Am tulit-o ca si cum zice in reclama de la Vodafone "Niciodata n-ai fost mai repede" si apasa alonso pe nos in schimbatoru de viteze:))
The End , am ajuns cu bine ( sau nu) acasa.
Uite si ceva poze ! In poza nu apare , dar in realitate pantalonii sunt ruptzi de la un genunchi la celalt! Mi-a fost rusine insa sa imi etalez scula in public.

2 comentarii:

Anonymous said...

To good to be light =)))))))))))

Anonymous said...

Curu tau ii asa paros ? :-&