Sunday, January 13, 2008

Sistemul de invatamant

Buna tuturor, imi cer scuze de pauza enorma pe care am facut (M-am cinstit si eu , na` ce sa fac, ca urmatorul om pe care o sa il vedeti in articol).
Nu! in acest articol nu am sa critic sistemul de invatamant din Romania, deoarece eu il consider chiar inexistent.

Dragi profesori, Ştim că principala dumneavoastră preocupare este să oferiţi elevilor o experienţă educaţională interactivă, placută, care să stimuleze curiozitatea naturală şi creativitatea acestora. Pentru a face această experienţă cât mai eficientă consumati si voi o "litră doua de ţuică" înainte de muncă.


Sunt absolut sigur ca sistemul nostru de invatamant inainteaza pe zi ce trece, evident ca nu se stie pe ce directie dar sa fim sinceri , nu asta conteaza. Suntem in standardele uniunii europene, invatam in conditii de inalta calitate si avem dascali de cea mai mare calitate din sistemul solar.

M-ai tineti minte cand eram noi in generala si spunea " Aaa , poi in Romania se face scoala de calitate , uitate prin America ca ei au acolo 1 ora de matematica pe saptamana, au pauza de masa de 2 ore si fac 4 ore pe zi scoala" mai stiti? Atunci e ok, cunosc multe persoane care au optat sa isi faca liceul in alta tara. De ce? Poi , poate o fi mai ieftin, o fi mai usor , sau , de ce nu? o fi mai greu! Dar sa revenim la oile noastre , uitati cum sta treaba cu sistemul de invatamant din TARA NOASTRA DRAGA.



Sarumana` tovarasu profesor.Ma rog, invatator.

4 comentarii:

Anonymous said...

pisamas pe el de alcoolist!!

Anonymous said...

Pe promterul aluia spune ca se afla in Iasi,iar reporterul spune ca se afla in localitatea Iaz ;))

Anonymous said...

esti ardelean huh?(si mie care imi placeau ardelenii)da nu-i timpu trecut.in fine...profesor beat la ora...imi aduce aminte de profesoara mea turmentata din clasa a 8-a(era de germana)putzea numai a tuica si coniac.se intampla de mult.nu stiu in cate scoli dar se intampla.la mine in scoala generala au fost 2 cazuri.dar intr-unul din ele.era un profesor de biologie.pot spune ca beat cum venea el la scoala era un om de exceptie.din pacate a murit chiar in drum spre scoala de comotie cerebrala.revenind la postul asta cu profesorul beat...jalnic rau.dar cine este de vina ca sefii lui nu il pot da afara?buna postare!

Anonymous said...

Ce hardcore e.