Wednesday, November 28, 2007

OII - Only It's Important

Se aproprie sezonul tezelor , am racit ( mucu gros , alea alea ) , femei , acte multe etc. Se pare ca am sa mai raresc din posturi (Da , stiu ca e destul de grav dar ce sa fac). Am decis sa fac posturi mai rar deoarece nu mai am timp , si sa le amplific calitatea. Avand in vedere ca timpul nu este de partea mea , si lenea incepe sa ma cuprinda ( A "n" oara) mai putine posturi pe blog ,dar mai de calitate.

P.S: Hotararea nu e definitiva , si nu e pe termen lung , pana scap si eu de teze , sarbatori , teste , (am vrut sa spun femei dar am cugetat oleacă si mi-am dat seama ca nu sunt sincer), griji ,responsabilitati , soacre , aspirine alea alea.
Si o melodie cam asa , inainte de teze.Important e ca voi supravietui , I will Survive \:D/
(I THINK SO)

GLORIA GAYNOR - I WILL SURVIVE

0 comentarii: