Sunday, November 25, 2007

Gabori neinfricati.

Am fost ieri la Balul Bobocilor "Anghel Saligny". Toate bune si frumoase (Ma refer la relatarile intamplarilor nu la boboace).
Iesim afara dupa bal , si mergem intr-un club din apropiere. Dupa aceea mai mergem intr-unul , si inca unul.

Se facuse ora 11:30 si venim inapoi catre BLu Gin (puteam intra gratis cu biletul de la balul bobocilor, cică) mergem la usă , bodyguard-u de 2 m si chel ne opreste , si ne cere 100 de mi de caciula. Ii aratam biletul de la balul bobocilor si dam sa intram atunci el racneste cu vocea lui de dragon "Baietzi , biletele de la bal erau valabile doar pana la ora 10" Era 11:30 deja.

Renuntasem la BLu Gin am hotarat sa mergem din nou , in ceva cluburi. Zis si facut. Mergem laun chiosc din apropiere , eu cu Carburator am luat 2 sticle de vine si am dat sa plecam catre Centrul Vechi.

Bun , acum , primii gabori neinfricati isi fac aparitia , trecem noi doi trecerea de pietoni cu sticlele de vin in mana , si cand am ajuns , am tot povestit nu mai stiu ce , si vedem la 10 metrii doi gabori neinfricati (Jandarmi) vineau exact catre noi din directia opusa. Cand i-am vazut , am bagat sticlele de vin sub geaca , stanga imprejuri si dai prin spate pe la primarie si fugi.

Gabori Neinfricati II
Scapasem de primii jandarmi , acum , mergeam pe o strada mai pustie asa , cu sticlele de vin in mana si povesteam. Trece o masina de politie (Rutiera) pe langa noi , face de 3 ori cu girofarele alea ( in semn ca ne-a vazut). Nu am luat nici amenda ,nici nimic.

Gabori Neinfricati III.
In drum catre centru vechi , vrem sa trecem strada , si cand suntem la jumate strada , ne claxoneaza un politist de la rutiera , deschide geamu si zice ca daca ne mai prinde o data ca trecem neregulamentar , ne da amenda.

Gabori Neinfricati IV
Ahh , cu astia am avut oleacă belele. Dupa toata distractia alea alea , venisem catre casa. In drum spre casa ne opresc doi tipi , mai hip-hoperi de astia , ma rog , si ne intreaba unde e Narghila , ca ei nu sunt din oras si nu stiu , bla bla. Ii explicam frumos , peste 2 minute opreste politia in dreptul nostru in timp ce ii explicam la ala unde e Narghila , il ia pe sus , ii da amenda de 15 milioane pentru nu stiu ce , si ne i-a si pe noi la rost , ca ce treaba avem cu respectivii, ne iau datele , alea alea. La sfarsit , vede ca nu ne cunoastem cu respectivii (L-a intrebat cum ma cheama pe mine si a vazut ca idiotu ala nu stie) si zice Gaborul Smecher din matrix ( Cu geaca de piele) - "O zi buna sa aveti baietii , cu voi nu am treaba"

In concluzie , KhaosQ a fost urmarit atat de Ghinion cat si de Gabori.

1 comentarii:

Anonymous said...

tot raul spre bine