Tuesday, December 11, 2007

Bani pe net.

Va intrebati cum puteti face bani pe internet? E foarte simplu.

Sistem pay-per-visit (Bux)

Esti platit sa intrii pe ~11 website-uri in fiecare zi. Castigul poate varia intre 1 si 5 centzi pe fiecare website, si 100% din castigurile prietenilor tai. Exemplu:
» You click 20 ads per day = $0.25
»
25 premium referrals click 20 ads per day = $6.25
» Your monthly earnings = $195.00
»
Your total annual earnings = $2,340.00
1.Va faceti un cont paypal ca sa puteti primii banii prin transfer pe card.
Nota: trebuie sa faci adresa si datele tale corect , altfel nu vei putea primii banii.
Nota2 : Daca nu ai card , poti sa dai cancel si treci de partea cu cardurile.

2. Iti faci cont pe Bux dand clik pe bannerul asta:

Notă: La E-mail paypal scrii emailul pe care l-ai scris pe paypal.com

3. Dupa ce ai facut contul, poti incepe treaba. Dai clik pe Surf Ads si clikuiesti un link de acolo , stai 30 de secunde pe link si ai terminat.
Nota: Ai un cronometru sus in pop-up.
Nota2: Ai aproximativ 10-15 linkuri pe zi.
Nota 3: De fiecare data cand chemi un prieten castigi 100% din castigurile lui.

Survey (Awsurvey)


Scrii parerea ta despre un site si primesti 4$. Eu am castigat 25$ intr- o singura zi , am un prieten Alin ce a facut 75$ intr-o singura zi. Dupa parerea mea cel mai bun survey din internet.

1.Faci cont paypal dand clik aici
2. Te inscrii dand clik pe bannerul asta:



Nota: Daca nu ti se afiseaza bannerul poti da clik pe link-ul acesta

2 comentarii:

Anonymous said...

Si ai primit bani pana acum?

KhaosQ said...

Am mai scos de pe alte programe asemanatoare cum ar fi sistemul Pay-Per-Clik de la google , Google Adsense. Pe bux.to primul program care l-am scris pe blog , acum scot banii dar toate bancile sunt inchise si nu ii voi avea in mana decat in data de 27. Si oricum , chiar daca nu ii primesti ,ai ceva de pierdut? iti ia 6-7 minute pe zi toata treaba asta , nici timpul nu ti-l pierzi.