Wednesday, December 12, 2007

Concurs - Brazi pentru bloggeri


Am gasit un concurs destul de ingenios provocat de StiriLocale.ro.
Bloggerii trebuie doar sa posteze un articol cu o descriere a orasului tau.

Baia Mare - Orasul natal al lui KhaosQ

Baia Mare, un oras minuscul pe harta lumii, dar imens din punct de vedere cultural.Si cand spun oras minuscul , nu vorbesc prostii , chiar e destul de stramt (si din cauza asta nu gasesc niste blugi calumea, ce ghinion). Un orasel frumos, daca privesti in detaliu dar sunt unele amanunte care ma supara (De exemplu faza aceea cu blugii, ce naspa!).
Nu stiu daca daca ati aflat , la marginea orasului a fost un combinat de metale neferoase ( la care tata a fost angajat 32 de ani) a carui cos de fum are o inaltime destul de inalta, din cate am inteles mai mare decat Turnul Eiffel si este a doua constructie ca inaltime din Europa.
In urma unor studii s-a descoperit ca prelucrarile combinatului produceau plumb in atmosfera , si de aici intoxicatii cu plumb pe o raza de 6 km.Pe metru cub de aer erau particule de plumb de 3.5 mai multe decat erau admise.( probabil de asta m-am inscris in concurs , un arbore in plus in Baia Mare e bine venit , ne mai "Invioreaza atmosfera")
Totusi , Baia Mare are si laturile ei pozitive, e un oras minunat! Gradul de invatamant incepe sa fie cat mai serios , locuri de munca noi pentru oameni, spatii culturale , cladiri si muzee de o valoare inestimabila. Si astea fiind spuse , eu sunt absolut sigur ca descrierea mea umila , nu a cuprins nici 0.01% din totala frumusete a orasului nostru.

0 comentarii: